پشت در .......

پشت در .......

میــِِـِـِـِـِـِـدونـِـِم هِـِـِـِر جِـِـِـِا کِـِـِه باشِـِـِم آسِـِـِـِـِـِـمون همیــِـِـِـِن یه رنگـِـِِـِـِـِـه
پشت در .......

پشت در .......

میــِِـِـِـِـِـِـدونـِـِم هِـِـِـِر جِـِـِـِا کِـِـِه باشِـِـِم آسِـِـِـِـِـِـمون همیــِـِـِـِن یه رنگـِـِِـِـِـِـه

شعر باصفا ( طنز )

 

این روزا عمر عاشقی دوروزه

ایشالا پیر عاشقی بسوزه

بلا به دور از این دلای عاشق

که جمعه عاشقند و شنبه فارغ!

گذاشته روی میز من ، یه پوشه

که اسم عشق‌های بنده توشه 

 

برای مشاهده ی متن کامل به ادامه مطلب بروید ...

ادامه مطلب ...

چگونه با کلاس شویم؟ (طنز)

اگر شما ذاتا" انسان با کلاسی هستید که هیچ !!! در غیر این صورت باید از هر فرصتی برای نشان دادن این موضوع استفاده کنید . شاید باورتان نشود ولی شما می توانید از جراحت خود نیز برای کلاس گذاشتن استفاده کنید فقط کافیست جواب های زیر را با اندکی قیافه موجه بیان کنید:
 

اگر شصت پای شما زیر اجاق گاز گیر کرده و شما ان را باند پیچی کرده اید هر گاه علت آن را از شما جویا شدند باید جواب دهید : "موقع تکان دادن پیانوی بابام پام مونده زیرش"
 

اگر صورت شما بر اثر جوشکاری زیر آفتاب سوخته باید بگویید : "از اسکی آخر هفته نمی توانم بگذرم"
 

 

    بقیه در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تست هوش

 

باید پس از خواندن سؤال در عرض فقط 5 ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در 10 میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد.

 

 

     » برای مشاهده سوالات روی ادامه مطلب کلیک کنید..

ادامه مطلب ...

بی تو هرگز با تو...

بی تو هرگز با تو بابام نمی ذاره 

 

 

 

ساعت خوابیده هم در روز ۲ با راست میگه!!!  

پرنده مهاجر

 

ای پرنده مهاجر  

                ای پر از شهوت رفتن 

                                       فاصله قد یه دنیاست 

                                                                بین دنیای من و توست 

                                          

تو رفیق شاپرکها 

                 من تو فکر گله مونم

                                       تو پی عطر گل سرخ من هریس بوی نو...  

 

 دو روزه 

دو روزه رفتی از پیشم،دو قرن خسته و تنها 

دو سال انگار شده دوریت،چقد تاریکه این شبهام 

چه احساس بدی دارم،چه احساس بدی دارم 

هوا روشن شده انگار،هنوز بیداره بیدارم

خواب به چشمام نمیاد،دلم صداتو باز میخواد 

لعنت به این ثانیه ها،اخه چه جور دلت میاد