پشت در .......

پشت در .......

میــِِـِـِـِـِـِـدونـِـِم هِـِـِـِر جِـِـِـِا کِـِـِه باشِـِـِم آسِـِـِـِـِـِـمون همیــِـِـِـِن یه رنگـِـِِـِـِـِـه
پشت در .......

پشت در .......

میــِِـِـِـِـِـِـدونـِـِم هِـِـِـِر جِـِـِـِا کِـِـِه باشِـِـِم آسِـِـِـِـِـِـمون همیــِـِـِـِن یه رنگـِـِِـِـِـِـه

متن آهنگ احساس مهدی مدرس+دانلود اهنگ


دانلود اهنگ و متن آهنگ احساس مهدی مدرس



      

 

download



همین احساس برام بس بود------- که تو بودی کنار من

حالا چند روزه که رفتی -------- چه سخته روزگار من

همین احساس برام بس بود ----  که از حالم خبر داشتی

ولی رفتی تو از پیشم --------   تو کابوسو برام ساختی

ازت خواستم فقط باشی  ---------  تو باشی قلبم آرومه

همین احساس برام بس بود

همین احساس چقد خوبه

همین احساس برام بس بود

همین احساس  چقد خوبه

.

.

.

همین احساس برام بس بود -------  بی تو حالم چه داغونه

تموم خاطرات من ----------------  همه مردن چه نابودن

بیا برگرد کنارم باش -----------  ازین دوری شدم عاصی

دلم رو دست تو دادم ---------- تو این احساسو می شناسی

ازت خواستم فقط باشی --------------- تو باشی قلبم آرومه

همین احساس برام بس بود

همین احساس  چقد خوبه

همین احساس برام بس بود

همین احساس برام چقد خوبه





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد