پشت در .......

پشت در .......

میــِِـِـِـِـِـِـدونـِـِم هِـِـِـِر جِـِـِـِا کِـِـِه باشِـِـِم آسِـِـِـِـِـِـمون همیــِـِـِـِن یه رنگـِـِِـِـِـِـه
پشت در .......

پشت در .......

میــِِـِـِـِـِـِـدونـِـِم هِـِـِـِر جِـِـِـِا کِـِـِه باشِـِـِم آسِـِـِـِـِـِـمون همیــِـِـِـِن یه رنگـِـِِـِـِـِـه

متن آهنگ فوق العاده زیبای قرار نبود. از علیرضا طلیسچی

متن آهنگ "قرار نبود" از علیرضا طلیسچی 

 

  

 

نمیدونم چی شد که اینجوری شد
نمیدونم چند روزه نیستی پیشم
اینارو میگم که فقط بدونی
دارم یواش یواش دیوونه میشم

تا کی به عشقه دیدن دوباره ات
تو کوچه ها خسته بشم بمیرمتا کی باید دنباله تو بگردم
از کی باید سراغتو بگیرم
از کی باید سراغتو بگیرم

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت ارزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه

یادت میاد ثانیه های آخر
گفتی میرم اما میام به زودی
چشمامو بستم نبینی اشکمو
چشمامو وا کردمو رفته بودی
چشمامو وا کردمو رفته بودی

قرار نبود منتظرت بمونم
قرار نبود بری و برنگردی
از اولش کناره من نبودی
آخرشم کاره خودت رو کردی

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت ارزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه

... 

نظرات 4 + ارسال نظر
تارا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام.خوبی؟ یه کلمه اش اشتباهه. تا کی به عشق دیدن دوبارت . آهنگ قشنگیه

سلام
ممنون که به وبم سر زدی
بازم ممنون که اشتباهاتمو بهم گفتی
مرسی
بازم سر بزن خوشحال میشم

تارا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام .وب قشنگی داری.شعری که استادمعیین خونده رو چرا اصلاح نکردی؟ عاشقی؟

f شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

هیچ گاه نباید به اجبار خندید..گاهی باید تا نهایت آرامش گریست.تبسم بعداز گریه از رنگین کمان بعد از باران هم زیباتر است.

[ بدون نام ] شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

میدونی پشت این درای بسته کیه؟
یه عاشق دل شکسته مثل من

همه یه جورایی دلشون شکسته اس یکی ترک ورداشته یکی خورد شده
من کسی رو دارم که نمیذاره اب تو دلم تکون بخوره
امیدوارم مرحم دل شکسته تو هم بیاد و قلبتو ترمیم کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد